RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Back

Posiedzenie w dniu 18 czerwca 2024 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 18.06.2024 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 16 kwietnia 2024 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia dr hab. Iwonie Burkackiej, profesor uczelni, funkcji prodziekana ds. badań naukowych i współpracy z zagranicą na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2024-2028.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia prof. dr hab. Tomaszowi Wójcikowi funkcji prodziekana ds. rozwoju kadry naukowej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2024-2028.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedstawienia JM Rektorowi UW kandydatury dr. Łukasza Książyka na prodziekana ds. studenckich, kierownika jednostki dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2024-2028.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Mirosława Bańko na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia prof. dr hab. Hanny Gosk na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia  zatrudnienia prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego, prof. ucz.  na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Potasińskiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Czardybona  na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Łukaszewicz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców ,,Polonicum".
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Moniki Mikuły na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Miłoszewskiej -Kiełbiewskiej na stanowisku starszego asystenta  w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Łukasza Żurka na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Tanji Petrović na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Lujzy Urbancovej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Zbigniewa Jazienickiego  na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w  Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Izabelli Ławeckiej  na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w  Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia  zatrudnienia mgr Ireny Aleksy na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych  w wymiarze 2/3 etatu na czas określony w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  24. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-7/2023).
  25. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-1/2024) .
  26. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej (WPL-1210-2/2024).
  27. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej (WPL-1210-3/2024).
  28. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej (WPL-1210-4/2024).
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta  w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-7/2024) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr Heleny Balcerek na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr. Marcina Czardybona na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr. Łukasza Żurka na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  33. Sprawy bieżące Wydziału.
  34. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 21 lutego 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

Wręczenie medali 200-lecia Uniwersytetu Warszawskiego.

I. HABILITACJE

1.Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Roberta Kulmińskiego.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Karolinie Ćwiek-Rogalskiej
    2. mgr Aleksandrze Geller
    3. mgr. Michałowi Grabowskiemu
    4. mgr Monice Kowalczyk (+wyróżnienie)
    5. mgr Weronice Plińskiej
    6. mgr. Mateuszowi Seroce
    7. mgr Agnieszce Sosnowskiej
    8. mgr Karolinie Wierel
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Doroty Dobrzyńskiej
    2. mgr. Macieja Jaworskiego
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr Moniki Jabłońskiej

b) mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki

c) mgr. Piotra Kubkowskiego

d) mgr Olgi Szadkowskiej

       4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie

            komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:

                               a) mgr. Łukasza Bukowieckiego

                               b) mgr Justyny Schollenberger

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 17 stycznia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2016-2020 (wybory uzupełniające).
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Brzuski na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marty Zimniak-Hałajko na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Chałupnik na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jacka Kowzana na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marty Grzybowskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  18. Stypendia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla młodych wybitnych naukowców.
  19. Nagrody Ministra Nauki za wybitne osiągnięcia naukowe lub naukowo-techniczne.
  20. Powołanie Pracowni Obszaru Postjugosłowiańskiego w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  21. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia na rok akademicki 2018/2019.
  22. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2017/2018.
  23. Uchwała Rady Wydziału w sprawie opłat za usługi edukacyjne na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017/2018.
  24. Limit zwolnień z opłat edukacyjnych w roku kalendarzowym 2017.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliacji czasopisma naukowego „Tekstualia. Palimpsesty Literackie Artystyczne Naukowe" przy Wydziale Polonistyki UW.
  26. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  27. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  28. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014