RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.05.2023 r.

Część Pierwsza

  1. Spotkanie z Jego Magnificencją Rektorem UW prof. dr. hab. Alojzym Z. Nowakiem.

Część Druga

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 kwietnia 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Aliny Molisak na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-6/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 22 czerwca 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.06.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 maja 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata na członka Komisji Senackiej ds. Polityki Kadrowej w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iwony Burkackiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Zawisławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Bogusławskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Magdaleny Trysińskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Marcina Napiórkowskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na bas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Roberta Kulmińskiego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Natalii Siudzińskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Urszuli Kowalczuk w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury II Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Joanny Królak w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jana Zdunika na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Marka Śmietany na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-1/2021)
  20. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej (WPL-1210-6/2021)
  21. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-9/2021)
  22. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-8/2021)
  23. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-11/2021)
  24. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-12/2021)
  25. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-7/2021)
  26. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki. (WPL-1210-10/2021)
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdaleny Krzyżanowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska starszych asystentów w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  34. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku Dyrekcji Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" o likwidację biblioteki Centrum.
  35. Zmiana w składzie Redakcji „Prac Filologicznych. Literaturoznawstwo.
  36. Sprawy bieżące Wydziału.
  37. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Uprzejmie informuję, że nie wszystkie materiały zostały zamieszczone na dysku google, ze względu na późne posiedzenia komisji. Materiały te zostaną uzupełnione przed terminem posiedzenia Rady Wydziału.



 

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 18 lutego 2020 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 18.02.2020 R.

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

CZĘŚĆ I.

Dyskusja na temat miejsca i perspektyw rozwoju nauk humanistycznych i Wydziału Polonistyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Zaproszeni goście:

( godz. 16.30) Prof. dr hab. Alojzy Nowak, Dziekan Wydziału Zarządzania UW

( godz. 17.30) Prof. dr hab. Andrzej Tarlecki, Prorektor UW.

CZĘŚĆ II.  TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Cyprianowi Mielczarskiemu

CZĘŚĆ III.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14 stycznia 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Przemysława Gębali na stanowisku profesora uczelni w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Powołanie Komisji w sprawie awansu wewnętrznego w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych dr Katarzyny Pietruczuk na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  5. Powołanie Komisji w sprawie awansu wewnętrznego w grupie pracowników dydaktycznych dr Magdaleny Zawadzkiej na stanowisko adiunkta w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Sprawy bieżące Wydziału.
  7. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 9.04.2019 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:
  1. dr. hab. Cyprianowi Mielczarskiemu, prof. ucz.
  2. dr. hab. Witoldowi Sadowskiemu, prof. ucz.

II. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Jana Kozłowskiego
  2. dr. Jana Kwapisza
  3. dr. Igora Piotrowskiego
  4. dr Ewy Wolańskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

1.1 mgr Aleksandrze Berkiecie (+ wyróżnienie)
1.2 mgr. Marcinowi Boguckiemu
1.3 mgr. Grzegorzowi Grabskiemu
1.4 mgr Emilii Kolinko (+ wyróżnienie)
1.5 mgr Joannie Kozioł (+ wyróżnienie)
1.6 mgr Marii Kuc (+ wyróżnienie)
1.7 mgr Aleksandrze Potockiej-Woźniak
1.8 mgr Agnieszce Wiltos (+ wyróżnienie)
1.9 mgr. Janowi Zdunikowi

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

2.1 mgr Katarzyny Dźwigały
2.2 mgr Heleny Markowskiej-Fulary

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Bartłomieja Mycyka.
  2. Modyfikacja tematu rozprawy i powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr. Macieja Skowery.
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:

5.1 mgr Dagmary Banasiak
5.2 mgr Leny Biedroń
5.3 mgr Samanty Busiło
5.4 mgr. Viacheslava Cherneva
5.5 mgr Aleksandry Ciechomskiej
5.6 mgr. Mariusza Czecha
5.7 mgr Kamili Dembińskiej
5.8 mgr Pauliny Domagalskiej
5.9 mgr Anny Gańko
5.10 mgr. Marka Golonki
5.11 mgr Pauli Grzeszczuk
5.12 mgr Agaty Grzybowskiej
5.13 mgr Agnieszki Jakubik
5.14 mgr. Zbigniewa Jazienickiego
5.15 mgr Anny Kijoch
5.16 mgr. Piotra Klonowskiego
5.17 mgr Aleksandry Kmity
5.18 mgr Natalie Kosch
5.19 mgr Anny Krawczak
5.20 mgr Magdaleny Krzyżanowskiej
5.21 mgr Anny Kujawskiej-Kot
5.22 mgr. Manoja Kumara
5.23 mgr Klaudii Łachacz
5.24 mgr Marii Penciny
5.25 mgr Karoliny Sindrewicz
5.26 mgr. Joachima Snocha
5.27 mgr Marty Sobocińskiej
5.28 mgr. Pawła Szczapa
5.29 mgr. Jana Szpilki
5.30 mgr Bozheny Taran
5.31 mgr Marty Trojanowskiej
5.32 mgr. Alberta Walczaka
5.33 mgr Karoliny Wróbel-Bardzik
5.34 mgr Magdaleny Zaród
5.35 mgr Hanny Żbikowskiej

CZĘŚĆ II godz. 18.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 marca 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko profesora w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu ma czas nieokreślony dr Elżbiety Kaczmarskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia Pracowni Historii Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego, powołanie kierownika.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.10.2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Wyznaczenie terminu kolokwium habilitacyjnego dr Joanny Jagodzińskiej-Kwiatkowskiej.
  2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr. Jarosławowi Klejnockiemu.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Ewy Rudnickiej

b) dr Izabeli Winiarskiej-Górskiej

c) dr. Tomaszowi Korpyszowi

II. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Joanny Woźnickiej.
  2. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Orzechowskiej
    2. mgr Zofii Smugi

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 28 września 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  4. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 17 czerwca 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 17.06.2014 r.

PORZĄDEK OBRAD

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora:

       a) dr. hab. Grzegorzowi Dąbkowskiemu, prof. SWPS

       b) dr. hab. Wiesławowi Rzońcy, prof. UW

II. HABILITACJE

1. Wniosek dr Małgorzaty Pietrzak o powtórzenie kolokwium habilitacyjnego.

  1. Sprawa wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej w postępowaniu habilitacyjnym ks. dr. Jana Koniora.

III.     DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Anecie Cibik-Matujewicz
    2. mgr. Marcinowi Dzikowskiemu (+wyróżnienie)
    3. mgr Elizie Kiepurze (+wyróżnienie)
    4. mgr Oldze Makarovej (+wyróżnienie)
    5. mgr Marcie Maśce
    6. mgr Annie Suchodolskiej
    7. mgr. Piotrowi Ślusarczykowi
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Agnieszki Humeniuk
    2. mgr Anny Małczuk-Wakulińskiej
    3. mgr Dąbrówki Mirońskiej
    4. mgr. Adama Niewiadomskiego
    5. mgr Marty Piaseckiej
    6. mgr Justyny Poznańskiej
    7. mgr. Jana Wiślickiego
    8. mgr Oksany Zakhutskiej
    9. mgr. Daniela Zarewicza
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Michała Grabowskiego
    2. mgr Magdaleny Malińskiej
    3. mgr Agaty Sierbińskiej
    4. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    5. mgr. Łukasza Zaremby
    6. mgr Katarzyny Zegadło-Gałeckiej
    7. mgr Justyny Żulewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.15

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13.05.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat W Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka na stanowisku adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agnieszki Szurek na stanowisku adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Wdowik na stanowisku adiunkta w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Olgi Jauer–Niworowskiej na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Leszczyńskiego na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Anny Mazanek na stanowisku starszego wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Justyny Zych na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Jordanki Ilievej-Cygan na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania nowej specjalizacji zawodowej Specjalizacja translatorska na studiach stacjonarnych I stopnia na kierunku filologia polska.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie specjalizacji na studiach II stopnia Glottodydaktyka kulturowa na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta Regulaminu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie programu Studiów Doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.