RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Indietro

Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.12.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 24 października 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Święckiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Jana Potkańskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Karola Samsela na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Dżabaginy na czas określony w ramach umowy nielimitowanej na ½ etatu na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczych w Zakład Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-7/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wyboru członków Wydziałowej Komisji Wyborczej.
  16. Sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Indietro

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.

3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA

CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.

CZĘŚĆ II

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Indietro

Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 12.12.2017 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Marcie Zimniak-Hałajko
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Andrzeja Kijowskiego.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Marcie-Cmiel-Bażant (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Maciejak (+wyróżnienie)
    3. mgr Małgorzacie Popiało
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Valerya Butevycha
    2. mgr Urszuli Swobody-Rydz
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Anny Kurowickiej
    2. mgr Karoliny Pożogi
    3. mgr Rozalii Słodyczyk
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Daniela Ciesielskiego
    2. mgr Marty Gołdy
    3. mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek
    4. mgr Pawła Stroińskiego

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14 listopada 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Konkursowej na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Korekta programu studiów na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie prowadzonych na Wydziale Polonistyki UW.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Indietro

Posiedzenie w dniu 28 września 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 14.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Iglińskiemu, prof. UWM.

  1. HABILITACJE
  1. Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr Agnieszki Kruszyńskiej.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr Alinie Molisak.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Zuzanny Grębeckiej.
  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Monice Jabłońskiej
    2. mgr Katarzynie Kułakowskiej (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Ewy Krzakowskiej-Łazuki
    2. mgr Anny Laskowskiej
    3. mgr Natalii Mętrak-Rudy
    4. mgr Olgi Szadkowskiej-Mańkowskiej
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Magdaleny Biegaj
    2. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    3. mgr. Bartłomieja Mycyka
    4. mgr Anny Perzyńskiej
    5. mgr Zofii Smugi
    6. mgr Iwony Sołtys
    7. mgr Anny Wajdy
    8. mgr Joanny Wierzchowskiej
    9. mgr Marty Wojtas
    10. mgr Agnieszki Wronowskiej
    11. mgr Aleksandry Żurek

CZĘŚĆ II godz. 15.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 czerwca 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na stanowisku lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdy Schromovej na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  6. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2017/2018.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  8. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku filologia polska.
  9. Wniosek o prowadzenie studiów II stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Indietro

Posiedzenie w dniu 10 maja 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Katarzynie Kotyńskiej.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Anity Lorenc
  2. dr Magdaleny Saryusz-Wolskiej
  3. dr Natalii Siudzińskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Burdzińskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Wakule
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Elżbiety Sadowskiej
    2. mgr Natalii Shumlianskiej
    3. mgr Ewy Stusińskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Weroniki Plińskiej
    3. mgr Agnieszki Sosnowskiej
    4. mgr Sylwii Stępień
    5. mgr Katarzyny Szrodt
    6. mgr Anny Szymańskiej-Budzińskiej
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wojewódzkiej.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Ciesierskiej-Zajdel
    2. mgr Marty Cmiel-Bażant
    3. mgr Aliny Gromadki

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 kwietnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydatów Rady Wydziału Polonistyki UW do Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017-2020.
  3. Uzupełnienie składu Komisji Nauki w kadencji 2012-2016.
  4. Wyniki ocen okresowych na Wydziale Polonistyki UW w roku akademickim 2015/2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Marka Łazińskiego, prof. UW w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Doroty Sosnowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jarosława Klejnockiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Stachowicza na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Tatiany Witkowskiej na stanowisku lektora w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  12. Zasady wspólnego pisania pracy dyplomowej przez studentów Wydziału Polonistyki UW.
  13. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  14. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

« Indietro

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 23.06.2015 r.

Część I godz 16.00

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Marcinowi Napiórkowskiemu.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Budzyńskiej-Dacy.

  1. DOKTORATY
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie odnowienia stopnia doktora nauk humanistycznych prof. dr. hab. Juliusza Domańskiego.
  2. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Michałowi Bandurze
    2. mgr Joannie Budkiewicz-Żeberskiej
    3. mgr Monice Czekańskiej
    4. mgr. Jakubowi Filonikowi
    5. mgr Annie Gumkowskiej
    6. mgr Sylwii Łozińskiej (+wyróżnienie)
    7. mgr Agacie Łukszy (+wyróżnienie)
    8. mgr Joannie Majewskiej
    9. mgr Weronice Parfianowicz-Vertun
    10. mgr Anicie Pieńkowskiej
    11. mgr. Xaweremu Stańczykowi (+wyróżnienie)
  3. Wniosek Komisji Egzaminacyjnej o niedopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Patrycji Ciesli.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Kąckiej
    2. mgr Moniki Nicińskiej
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr. Łukasza Zaremby
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    2. mgr Doroty Kondratczyk-Przybylskiej
    3. mgr Joanny Kozioł
    4. mgr. Piotra Kubkowskiego
    5. mgr Weroniki Lipszyc
    6. mgr Natalii Mętrak-Rudej
    7. mgr Agnieszki Piwowarczyk
    8. mgr Pauliny Urbańskiej
  6. Zamknięcie przewodu doktorskiego mgr Małgorzaty Terleckiej-Reksnis

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.05.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Zdzisława Darasza, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Pawła Rutkowskiego na stanowisku adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego                                             i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta dr. Piotra Kubińskiego w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Literatury Polskiej UW:
    1. dr. Tomasza Jędrzejewskiego w Zakładzie Romantyzmu
    2. dr. Karola Hryniewicza na – w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Instytucie Kultury Polskiej UW:
    1. dr Magdy Szcześniak – Zakład Filmu i Kultury Wizualnej
    2. dr Xawerego Stańczyka – Zakład Historii Kultury
    3. dr Weroniki Parfianowicz-Vertun – Zakład Historii Kultury
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Jana Wiślickiego w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Wschodnioazjatyckiego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Łukasza Pawłowskiego na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Marii Poszepczyńskiej na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW:
    1. dr hab. Evy Pallasovej
    2. dr Tatiany Witkowskiej w wymiarze ½ etatu
    3. mgr Mirelli Šavrljugi
    4. mgr Tijany Vuković
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Pauliny Ptasińskiej
    2. mgr Marty Skury
    3. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
    4. mgr Aleksandry Święckiej
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie stypendium dla doktoranta mgr. Artura Hellicha w projekcie finansowanym przez Narodowe Centrum Nauki w programie Opus 7 „Wiek teorii. Sto lat polskiej myśli teoretycznoliterackiej" realizowanym na Wydziale Polonistyki UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni dziejów polonistyki warszawskiej w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie rozliczania pensum dydaktycznego na Wydziale Polonistyki UW.
  18. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach I i II stopnia na Wydziale Polonistyki UW
  19. Korekta szczegółowych zasad studiowania na studiach doktoranckich na Wydziale Polonistyki UW.
  20. Zatwierdzenie ścieżki programowej w obrębie studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce pn. Szkoła komunikacji profesjonalnej. Studia podyplomowe w zakresie wystąpień publicznych i użytkowego pisania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  21. Zatwierdzenie kursów dokształcających prowadzonych w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW:
    1. Uczyć, by nauczać, czyli jak sprostać wyzwaniom współczesnej szkoły.
    2. Autoprezentacja, dyskusja, interpretacja. Jak rozwijać kompetencje komunikacyjne uczniów liceum.
    3. Komunikacja w Internecie.
  22. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  23. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014

« Indietro

Posiedzenie w dniu 15 października 2013 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 15.10.2013 r.

Część I godz 16.00

I. HABILITACJE

  1. Wyznaczenie terminu kolokwium habilitacyjnego dr. Marka Kaźmierczaka.
  2. Uchwała Rady Wydziału Polonistyki UW w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr Ewie Klekot.

II. DOKTORATY

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    a) mgr Marty Chojnackiej-Kuraś
    b) mgr Agnieszki Pai
    c) mgr Anny Rabczuk
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    a) mgr. Michała Czerenkiewicza
    b) mgr Marcina Dzikowskiego
    c) mgr. Tomasza Jędrzejewskiego
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr. Karola Samsela.

Część II godz 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 25.09.2013 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Kadrowej na Wydziale Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania prof. dr hab. Ewy Ihnatowicz na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Adeli Kobelskiej na stanowisku asystenta w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Wanot-Miśtury na stanowisku asystenta w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  8. Sprawozdanie z rekrutacji na studia I, II, III stopnia na rok akademicki 2013/2014.
  9. Korekta uchwały rekrutacyjnej na studiach I i II stopnia na rok akademicki 2014/2015.
  10. Przyznanie dyplomów z wyróżnieniem na studiach I i II stopnia.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.