RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Indietro

Posiedzenie w dniu 16 kwietnia 2024 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.04.2024 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 20 lutego 2024 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Informacja Pełnomocnika ds. równości o działaniach wzmacniających postawy równościowe na Wydziale Polonistyki UW.
  4. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w 2023 roku.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku o przyznanie prof. dr hab. Jadwidze Linde-Usiekniewicz statusu profesora zwyczajnego.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Jana Potkańskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Karola Samsela na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Heleny Balcerek na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Agaty Hąci na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej  i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Alicji Karszni-Sobczak na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Kujawskiej-Kot  na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marioli Symonides  na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Ukrainets na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta  w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2024) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury przeniesienia  dr Pauliny Potasińskiej na stanowisko adiunkta do  grupy pracowników badawczo-dydaktycznych w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców ,,POLONICUM" oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego dr. Wojciecha Kordyzona na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury ponownego zatrudnienia  dr. Marcina Czardybona na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury ponownego zatrudnienia  dr Barbary Łukaszewicz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców  ,,POLONICUM" oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury ponownego zatrudnienia  dr. Łukasza Żurka na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury ponownego zatrudnienia  mgr Tanji Petrović na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej  oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.

24A. Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury awansu wewnętrznego mgr Moniki Mikuły          na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.

24B. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta  w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2024) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

24C Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany składu komisji konkursowej ds. przeprowadzenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej (WPL-1210-3/2024)

24D Opinia Rady Wydziału w sprawie wszczęcia procedury ponownego zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.

  1. Sprawy bieżące Wydziału.
  2. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 


 

 


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Indietro

Posiedzenie w dniu 20 czerwca 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 20.06.2023 r.

 

1.      Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 16 maja 2023 r.

2.      Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.

3.      Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki (WPL-1210-1/2023).

4.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

5.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Pawła Brudzyńskiego na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

6.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr. Pawła Brudzyńskiego na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

7.      Opinia w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Dunaj na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

8.      Opinia w sprawie zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

9.    Opinia w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Żurek-Huszcz na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

10.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Justyny Garczyńskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

11.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr  hab. Moniki Kresy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.

12.  Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Olgi Jauer-Niworowskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.

13.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jerzego Molasa na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

14.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Ireny Aleksy na stanowisku asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.

15.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agaty Koprowicz na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.

16.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Ctirada Sedláka na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.

17.  Opinia Rady Wydziału w sprawie zgłoszenia kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej w kadencji 2024-2028.

18.  Sprawy bieżące Wydziału.

19.  Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Indietro

Posiedzenie w dniu 19 października 2021 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 19.10.2021 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 7 września 2021 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Katarzyny Dróżdż-Łuszczyk na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Urszuli Kowalczuk na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Roberta Kulmińskiego na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Natalii Siudzińskiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Joanny Królak na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie komisji konkursowej powołanej do przeprowadzenia konkursu na dwa stanowiska starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Piotra Sadzika na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  12. Zmiany w redakcji czasopisma „Tekstualia. Palimpsesty Artystyczne Naukowe".
  13. Sprawy bieżące Wydziału.
  14. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

« Indietro

Posiedzenie w dniu 17 listopada 2020 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 17.11.2020 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 17 listopada 2020 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 10 listopada br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 10.11.2020 r. do godz. 14.00

3. W dniu 10.11.2020, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 10.11.2020 r., od  godz. 14.00 do 12.11.2020 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 13 listopada br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 17 listopada br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 19 listopada br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 20 listopada br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

                                          

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 października 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych  w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Wydziałowej Komisji Oceniającej w kadencji 2020-2024.
  5. Uzupełnienie składu Komisji Bibliotecznej w kadencji 2020-2024.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze 1/3 etatu mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Literatury Polskiej.
  7. Zmiana w składzie redakcji pisma „Widok. Teorie i Praktyki Kultury Wizualnej".
  8. Sprawy bieżące Wydziału.
  9. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Indietro

Posiedzenie w dniu 21 kwietnia 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 21.04.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia (zgodnie z zaleceniami władz rektorskich):

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 14 kwietnia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 14.04.2020.

3. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 15.04.2020 do 17.04.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu, z wyjątkiem punktu „3.Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Uwagi do tego punktu proszę przesyłać z pominięciem (wykasowaniem na liście odbiorców) adresów mailowych władz dziekańskich i pełnomocnika ds. administracyjnych i inwestycyjnych, pana dr. Jerzego Molasa.

Do dnia 19. kwietnia br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji, z wyjątkiem wyżej wymienionego punktu 3. „Sprawozdanie Dziekana za rok 2019". Podsumowanie dyskusji do tego punktu  przedstawi wszystkim członkom Rady Wydziału …

4. Głosowanie rozpocznie się w dniu 21 kwietnia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 24.00 dnia 23 kwietnia br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 kwietnia br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK GŁOSOWAŃ

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 18 lutego 2020 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana za rok 2019.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zasad rozliczania godzin nieregularnych w ramach pensum dydaktycznego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskie, powołanie Komisji Konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Anity Lorenc na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  10. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Marzeny Stępień na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  11. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Agnieszki Budzyńskiej-Dacy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  13. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr. Piotra Lehra-Spławińskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  14. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Włodzimierza Pessela w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  15. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Pauliny Kwiatkowskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  16. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Mileny Hebal-Jezierskiej w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  17. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. Radosława Rusnaka w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  18. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Maciejak w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel w trybie ponownego zawarcia umowy na tym samym stanowisku na czas nieokreślony, tj. na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu W Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Języków i Literatur Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Zawadzkiej w trybie awansu wewnętrznego na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Kruk w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony dr. Macieja Skowery w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników  badawczo-dydaktycznych na czas określony  dr Moniki Jabłońskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Mateusza Adamczyka w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Aleksandry Żurek-Huszcz w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Dagmary Banasiak w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr Angeliki Kosieradzkiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony mgr. Janusza Szablewskiego w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  31. Sprawy bieżące Wydziału.
  32. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Indietro

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Indietro

Posiedzenie w dniu 19 czerwca 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.6.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Andrzejowi Fabianowskiemu, prof. UW.
  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr. Andrzejowi T. Kijowskiemu.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenie członków komisji habilitacyjnej dr. Krzysztofa Kaszewskiego.
  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Robertowi Birkholcowi (+wyróżnienie)
    2. mgr Annie Krasuskiej
    3. mgr Annie Kurowickiej (+wyróżnienie)
    4. mgr Joannie Prędocie
    5. mgr Milenie Wojtyńskiej-Nowotce (+wyróżnienie)
    6. mgr Annie Wotlińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Joanny Roś
    2. mgr Joanny Zawadki
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Aleksandry Berkiety
    2. mgr. Jana Borowicza
    3. mgr. Łukasza Bukowieckiego
    4. mgr Sylwii Chutnik
    5. mgr Justyny Schollenberger
    6. mgr Anny Wajdy
    7. mgr Agaty Zborowskiej
  4. Ponowne wyznaczenie recenzentów w przewodzie doktorskim mgr Marzeny Szugiero.
  5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
  • a. mgr Moniki Borys
  • b. mgr Patrycji Chajęckiej
  • c. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
  • d. mgr Magdaleny Falskiej
  • e. mgr. Piotra Fortuny
  • f. mgr. Marcina Gołębia
  • g. mgr. Pawła Jaskulskiego
  • h. mgr Magdaleny Juźwik
  • i. mgr Katarzyny Kaczmarek
  • j. mgr Justyny Kijanki
  • k. mgr Joanny Kocemby
  • l. mgr Katarzyny Kryńskiej
  • ł. mgr Zofii Mioduszewskiej-Wajszczak
  • m. mgr Mileny Mrozowskiej
  • n. mgr Beaty Olędzkiej
  • o. mgr Emilii Pomiankiewicz
  • p. mgr Aldony Sieradzkiej
  • r. mgr. Jacka Wajszczaka
  • s. mgr Anny Zalewskiej
  • t. mgr Angeliki Zanki
  1. Zmiana promotora w przewodzie doktorskim mgr Magdaleny Cabaj.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15 maja 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosku dziekana o awans prof. dr. hab. Leszka Kolankiewicza na stanowisko profesora zwyczajnego.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Elżbiety Piotrowskiej na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Opinia Rady w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Pawła Majewskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Barbary Pędzich w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Agnieszki Piotrowskiej w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  10. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  11. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  14. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  15. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  16. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  17. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  18. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  19. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  20. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na czas nieokreślony na stanowisku asystenta dr Katarzyny Pietruczuk w Zakładzie Literatur i Języków  Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Agnieszki Jasińskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Sylwii Chrostowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony w wymiarze połowy etatu mgr Moniki Mańki w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Ady Arendt w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  25. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu dr Justyny Jaworskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  26. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  27. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Małgorzaty Litwinowicz-Droździel w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  28. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora na czas określony dr hab. Martiny Ivanovej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  29. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Jordanki Ilievej-Cygan w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  30. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Marty Grzybowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  31. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku wykładowcy na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu mgr Agnieszki Rembiałkowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki UW.
  32. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  33. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  34. Zasady odbywania praktyk na kierunku studiów I i II stopnia logopedia ogólna i kliniczna prowadzonych na Wydziale Polonistyki UW.
  35. Korekta specjalizacji glottodydaktycznej na studiach stacjonarnych II stopnia na kierunku filologia polska.
  36. Zmiany w składzie redakcji „Wieku Oświecenia".
  37. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  38. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Indietro

Posiedzenie w dniu 11 października 2016 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 11.10.2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Zmiany w składzie Zespołu Wydziałowego ds. postępowania o nadanie tytułu profesora :

  1. dr. hab. Grzegorzowi Leszczyńskiemu, prof. UW
  2. dr. hab. Grzegorzowi Godlewskiemu, prof. UW

2. Powołanie Zespołu Wydziałowego w sprawie wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr hab. Katarzynie Węgorowskiej, prof. UZ

II. HABILITACJE

1. Opinia Rady Wydziału Polonistyki UW w sprawie odwołania dr. Tomasza Derlatki.

2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

  1. dr Magdalenie Bogusławskiej
  2. dr Bożenie Adamowicz-Iglińskiej
  3. dr Magdalenie Saryusz-Wolskiej

3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

  1. dr Doroty Sajewskiej
  2. dr Agnieszki Kruszyńskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr. Asuce Matsumoto.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Damiana Makucha
    2. mgr Ewy Wróblewskiej-Trochimiuk
  3. Warunkowe przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Katarzyny Szrodt.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Anny Kurowickiej
    2. mgr Volhy Liauchuk
    3. mgr Katarzyny Małgowskiej
    4. mgr Małgorzaty Popiało
    5. mgr Joanny Roś

IV. Komisje Doktorskie Rady Wydziału Polonistyki UW na kadencję 2016-2020.

  1. Powołanie podstawowych składów komisji.
  2. Powołanie przewodniczących komisji.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 czerwca 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie z wyborów do Rady Wydziału na kadencję 2016-2020.
  3. Powołanie stałych Komisji Rady Wydziału i wybór ich przewodniczących w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedstawicieli do stałych Komisji Senatu Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2016-2020.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedstawicieli do Komisji Dyscyplinarnej dla Nauczycieli Akademickich, Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów, Uczelnianej Komisji Oceniającej dla Nauczycieli Akademickich, Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej do spraw Studentów i Doktorantów oraz Odwoławczej Komisji Oceniającej dla Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do Rady Bibliotecznej Uniwersytetu Warszawskiego w kadencji 2016-2020.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury z dziedziny językoznawstwa do Komisji Nazw Miejscowości i Obiektów Fizjograficznych w MSWiA.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas określony dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW, w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia doc Martiny Ivanovej na stanowisku lektora w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  11. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2016/2017.
  12. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2016/2017.
  13. Przekazanie uprawnień dziekańskich do wykonywania wszelkich czynności i podejmowania decyzji dotyczących organizacji i toków studiów prodziekanowi ds. dydaktycznych, studenckich i studiów doktoranckich oraz dyrektorom instytutów kierunkowych i pełnomocnikom dziekana.
  14. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  16. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Indietro

Posiedzenie w dniu 12 listopada 2013 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 12.11.2013 r.

Część I godz 16.00

I. HABILITACJE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenie terminu kolokwium dr Agnieszki Karpowicz.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr Agnieszki Graff-Osser.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Boguskiej (+wyróżnienie)
    2. mgr. Karolowi Hryniewiczowi
    3. mgr Magdzie Szybiak
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Weroniki Kosteckiej
    2. mgr. Konrada Kowalczyka
    3. mgr Anny Kubickiej
    4. mgr Joanny Kubickiej
    5. mgr Zuzanny Ossowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Bożeny Itoi
    2. mgr. Piotra Ślusarczyka
    3. mgr Alicji Wójcickiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Macieja Jaworskiego
    2. mgr. Jakuba Skrzeka
  5. Zmiana przewodniczącego Komisji Językoznawczej II.

Część II godz 16.45

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 15.10.2013 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Anny Kiermut na stanowisku wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  3. Sprawozdanie z realizacji efektów kształcenia w roku akademickim 2012/2013 na Wydziale Polonistyki UW.
  4. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  5. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.