RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Indietro

Posiedzenie w dniu 14 stycznia 2020 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 14.01.2020 R.

CZĘŚĆ I, godz. 16.00.

  1. Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  2. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 10 grudnia 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  3. Dyskusja na temat możliwości komercjalizacji wyników badań w naukach humanistycznych.
  4. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  5. Opinia w sprawie Regulaminu Wydziału Polonistyki (wersja po uwagach władz rektorskich).
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatów do nagród Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla pracowników uczelni.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Sprawy bieżące Wydziału.
  9. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Indietro

Posiedzenie w dniu 9 kwietnia 2019 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 9.04.2019 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu naukowego profesora:
  1. dr. hab. Cyprianowi Mielczarskiemu, prof. ucz.
  2. dr. hab. Witoldowi Sadowskiemu, prof. ucz.

II. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr. Jana Kozłowskiego
  2. dr. Jana Kwapisza
  3. dr. Igora Piotrowskiego
  4. dr Ewy Wolańskiej

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

1.1 mgr Aleksandrze Berkiecie (+ wyróżnienie)
1.2 mgr. Marcinowi Boguckiemu
1.3 mgr. Grzegorzowi Grabskiemu
1.4 mgr Emilii Kolinko (+ wyróżnienie)
1.5 mgr Joannie Kozioł (+ wyróżnienie)
1.6 mgr Marii Kuc (+ wyróżnienie)
1.7 mgr Aleksandrze Potockiej-Woźniak
1.8 mgr Agnieszce Wiltos (+ wyróżnienie)
1.9 mgr. Janowi Zdunikowi

  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

2.1 mgr Katarzyny Dźwigały
2.2 mgr Heleny Markowskiej-Fulary

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr. Bartłomieja Mycyka.
  2. Modyfikacja tematu rozprawy i powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr. Macieja Skowery.
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:

5.1 mgr Dagmary Banasiak
5.2 mgr Leny Biedroń
5.3 mgr Samanty Busiło
5.4 mgr. Viacheslava Cherneva
5.5 mgr Aleksandry Ciechomskiej
5.6 mgr. Mariusza Czecha
5.7 mgr Kamili Dembińskiej
5.8 mgr Pauliny Domagalskiej
5.9 mgr Anny Gańko
5.10 mgr. Marka Golonki
5.11 mgr Pauli Grzeszczuk
5.12 mgr Agaty Grzybowskiej
5.13 mgr Agnieszki Jakubik
5.14 mgr. Zbigniewa Jazienickiego
5.15 mgr Anny Kijoch
5.16 mgr. Piotra Klonowskiego
5.17 mgr Aleksandry Kmity
5.18 mgr Natalie Kosch
5.19 mgr Anny Krawczak
5.20 mgr Magdaleny Krzyżanowskiej
5.21 mgr Anny Kujawskiej-Kot
5.22 mgr. Manoja Kumara
5.23 mgr Klaudii Łachacz
5.24 mgr Marii Penciny
5.25 mgr Karoliny Sindrewicz
5.26 mgr. Joachima Snocha
5.27 mgr Marty Sobocińskiej
5.28 mgr. Pawła Szczapa
5.29 mgr. Jana Szpilki
5.30 mgr Bozheny Taran
5.31 mgr Marty Trojanowskiej
5.32 mgr. Alberta Walczaka
5.33 mgr Karoliny Wróbel-Bardzik
5.34 mgr Magdaleny Zaród
5.35 mgr Hanny Żbikowskiej

CZĘŚĆ II godz. 18.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 marca 2019 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko profesora w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora uczelni na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie Komisji Konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu ma czas nieokreślony dr Elżbiety Kaczmarskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia Pracowni Historii Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego, powołanie kierownika.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Rok akademicki 2017/2018

« Indietro

Posiedzenie w dniu 27 września 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 27.9.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 14.00

  1. HABILITACJE
  1.  Opinia Rady Wydziału w sprawie odwołania dr. Andrzeja T. Kijowskiego.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

                  a) dr. Piotrowi Morawskiemu

                  b) dr. Pawłowi Mościckiemu

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Joannie Roś
    2. mgr Joannie Zawadce
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Agnieszki Borowiec
    2. mgr Katarzyny Lesicz-Stanisławskiej
    3. mgr Katarzyny Westermark
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Marcina Boguckiego
    2. mgr Joanny Kozioł
    3. mgr Katarzyny Małgowskiej
    4. mgr Martyny Sabały
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Jerzego Białomyzego
    2. mgr Joanny Bożeńskiej
    3. mgr Anny Cegiełki
    4. mgr Małgorzaty Malinowskiej
    5. ks. mgr. Sebastiana Musiała
    6. mgr. Piotra Otrębskiego
    7. mgr Joanny Treski
    8. mgr. Pawła Trzaskowskiego
    9. mgr Kamili Wincewicz
    10. mgr Tijany Vuković
    11. mgr Doroty Zackiewicz

CZĘŚĆ II godz. 15.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 czerwca 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Zmiany w składzie Komisji Kadrowej Wydziału Polonistyki w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu prof. dr. hab. Leszka Kolankiewicza na stanowisko profesora zwyczajnego.
  5. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów w postępowaniu o przedłużenie zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego  na czas nieokreślony dr. hab. Olafa Krysowskiego, prof. UW, w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas nieokreślony dr Katarzyny Pietruczuk w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej połowy XIX wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu dr Anny Wietechy w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta na czas określony w wymiarze połowy etatu dr. Roberta Birkholca w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie Komisji Konkursowej oraz recenzentów.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW, powołanie eksperta.
  13. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2018/2019.
  14. Akceptacja listy doktorantów ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2018/2019.
  15. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem
  16. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

« Indietro

Posiedzenie w dniu 23 lutego 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 14.30

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Bogusławskiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Magdalenie Stasieczek-Górnej (+wyróżnienie)
    2. mgr Aleksandrze Święckiej (+wyróżnienie)
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Michała Grabowskiego
    2. mgr Magdy Nabiałek
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Anny Kowalczyk
    2. mgr. Damiana Makucha
    3. mgr Urszuli Swobody-Rydz
    4. mgr Agnieszki Wąsik
    5. mgr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki
  4. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Karoliny Ćwiek-Rogalskiej.
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Magdaleny Balcerzak-Szymanek
    2. mgr Jowity Latko

CZĘŚĆ II godz. 16.00

Wręczenie dyplomów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12 stycznia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Uchwała Rady Wydziału w sprawie  zmian w Regulaminie Wydziału.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie mianowania na stanowisko profesora zwyczajnego prof. dr. hab. Andrzeja St. Kowalczyka w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr hab. Iwony Kurz w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze ½ etatu dr Ewy Modrzejewskiej w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu dr. Łukasza Zaremby w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na czas nieokreślony na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców:
    1. mgr Anny Domańskiej
    2. mgr Marty Skury
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie na rok akademicki 2016/2017.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne w roku akademickim 2016/2017.
  11. Limity rekrutacyjne na studia I i II stopnia na rok akademicki 2016/2017.
  12. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  13. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

« Indietro

Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.01.2015 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Radosławowi Pawelcowi, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr. Marcina Napiórkowskiego.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Małgorzacie Czajkowskiej-Kisil.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Justyny Poznańskiej.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Michała Bandury
    2. mgr. Jakuba Filonka
    3. mgr Sylwii Łozińskiej
    4. mgr Joanny Majewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Wręczenie dyplomów z wyróżnieniem.
  2. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 16.12.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Bibliotecznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Literatury Polskiej UW Zakładu Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW Pracowni Obserwatorium etyki słowa.
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2014 roku.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich za osiągnięcia w 2014 roku.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014