RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Indietro

Posiedzenie w dniu 5 września 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 5.09.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 20 czerwca 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-4/2023).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-5/2023).
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Kwapisza na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Żanety Nalewajk-Tureckiej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Lujzy Urbancovej na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Any Marković na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy na stanowisku lektora w wymiarze ¾ etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr. Piotra Sadzika na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  12. Sprawy bieżące Wydziału.
  13. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2021/2022

 

Rok akademicki 2020/2021

« Indietro

Posiedzenie w dniu 17 listopada 2020 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 17.11.2020 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 17 listopada 2020 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 10 listopada br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 10.11.2020 r. do godz. 14.00

3. W dniu 10.11.2020, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 10.11.2020 r., od  godz. 14.00 do 12.11.2020 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 13 listopada br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 17 listopada br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 19 listopada br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 20 listopada br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

                                          

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 października 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych  w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Wydziałowej Komisji Oceniającej w kadencji 2020-2024.
  5. Uzupełnienie składu Komisji Bibliotecznej w kadencji 2020-2024.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze 1/3 etatu mgr Agnieszki Witkowskiej-Krych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Literatury Polskiej.
  7. Zmiana w składzie redakcji pisma „Widok. Teorie i Praktyki Kultury Wizualnej".
  8. Sprawy bieżące Wydziału.
  9. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Indietro

Posiedzenie w dniu 23 czerwca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 23.06.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 16 czerwca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 16.06.2020.

3. W dniu 17.06.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 18.06.2020 do 20.06.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 21. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 23 czerwca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 24 czerwca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 czerwca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA

CZĘŚĆ I TYTUŁY NAUKOWE

  1. Opinia Rady Wydziału dla Senatu UW w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu profesora dr. hab. Przemysławowi Gębalowi.

CZĘŚĆ II

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 19 maja 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Zieniewicza
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Danieli Pelčakovej w Zakładzie Języków i Kultury Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony mgr Tijany Stojanović w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Zofii Smugi w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Indietro

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Indietro

Posiedzenie w dniu 10 października 2017 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.10.2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Wyznaczenie terminu kolokwium habilitacyjnego dr Joanny Jagodzińskiej-Kwiatkowskiej.
  2.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr. Jarosławowi Klejnockiemu.
  3. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Ewy Rudnickiej

b) dr Izabeli Winiarskiej-Górskiej

c) dr. Tomaszowi Korpyszowi

II. DOKTORATY

  1. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Joanny Woźnickiej.
  2. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Orzechowskiej
    2. mgr Zofii Smugi

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 28 września 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  4. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Indietro

Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Romanowi Krzywemu, prof. UW.
  1. HABILITACJE
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Agnieszce Kruszyńskiej.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Marty Wojtkowskiej-Maksymik

b) dr. Jarosława Klejnockiego

c) dr. Krzysztofa Rzepkowskiego

d) dr Marty Zimniak-Hałajko

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Piotrowi Kubkowskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Sylwii Stępień
    3. mgr Katarzynie Zegadło-Gałeckiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Artura Hellicha
    2. mgr Moniki Jabłońskiej
    3. mgr Anny Tatar
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Danuty Maciejewskiej-Bogusz
    2. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Lucyny Bagińskiej
    2. mgr. Jana Borowicza
    3. mgr Katarzyny Wojtalik

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 kwietnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie członków Komisji Konkursowej oraz recenzentów w postępowaniu konkursowym na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego UW na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  11. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Agnieszki Piotrowskiej na stanowisku adiunkta na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Małgorzaty Ślarzyńskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Grębeckiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Jaworskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    2. mgr Małgorzaty Malinowskiej
    3. mgr Agnieszki Wronowskiej
    4. mgr Doroty Zackiewicz
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  20. Zniesienie jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Polonistyki UW.
  21. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Indietro

Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 6.10.2015 r.

Część I godz 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Tomaszowi Wójcikowi, prof. UW

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Iwonie Kurz.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                        a) dr. Tomasza Derlatki

                        b) dr Żanety Nalewajk-Tureckiej

  1. DOKTORATY
  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Marii Jakubowskiej
    2. mgr Ewy Rodek
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Ewy Wróblewskiej-Trochimiuk
    2. mgr KatarzynyWojewódzkiej
  3. Zmiana recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wakuły.
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr. Jakuba Skrzeka.
  5. Sprawa recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Małgorzaty Ślarzyńskiej.
  6. Zamkniecie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Elżbiety Radkowskiej
    2. mgr Marty Sierockiej-Rogali
    3. mgr Joanna Szwechłowicz

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23.06.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję 2016-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  6. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2015/2016.
  7. Akceptacja listy studentów na studiach III stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2015/2016.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  9. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  10. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2014/2015

« Indietro

Posiedzenie w dniu 14 kwietnia 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 14.04.2015 r.

Część I godz. 16.00

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Krzysztofowi Cieślikowi
    2. mgr Kamili Gądek-Kownackiej (+wyróżnienie)
    3. mgr Annie Mróz
    4. mgr Annie Staszewskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej:
    1. mgr Sylwii Łozińskiej
    2. mgr Agaty Łukszy
    3. mgr Anity Pieńkowskiej
    4. mgr Magdy Szcześniak
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Marii Jakubowskiej
    2. mgr Ewy Rodek
    3. mgr. Jakuba Skrzeka
    4. mgr Małgorzaty Ślarzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Natalii Basek
    2. mgr. Witolda Zakrzewskiego
  5. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Elizy Czerwińskiej
    2. mgr Doroty Dobrzyńskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 10.03.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wyniki ocen okresowych w 2015 r.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Anny Cegieły na stanowisku profesora nadzwyczajnego na lat 5 w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Adeli Kobelskiej na stanowisku asystenta w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Barbary Brzuskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Małgorzaty Wysockiej-Mielczarskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  9. Uchwała Rady Wydziału w sprawie głosowania elektronicznego na posiedzeniach Rady Wydziału Polonistyki UW.
  10. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014