RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 18 października 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 18.10.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 6 września 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Studiów nad Renesansem (WPL-1210-18/2022) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych (WPL-1210-19/2022) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych (WPL-1210-20/2022)  oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Marty Rakoczy na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Marty Zimniak-Hałajko na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagrody Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  10. Sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 12 stycznia 2021 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 5 stycznia br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 5.01.2021 r. do godz. 14.00

3. W dniu 5.01.2021, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 5.01.2021 r., od  godz. 14.00 do 8.01.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 11 stycznia 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 12 stycznia br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 14 stycznia 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 15 stycznia 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 12.01.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 8 grudnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko lektora (2 x 2/3 etatu) w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  4. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko adiunkta w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  5. Opinia RW w sprawie zmiany składu komisji konkursowej: konkurs na stanowisko profesora uczelni w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, Zakład Językoznawstwa Ogólnego i Migowego
  6. Sprawy bieżące Wydziału.
  7. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 14 lipca 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 14.07.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 7 lipca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 07.07.2020.

3. W dniu 08.07.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 08.07.2020 do 10.07.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 11. lipca br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 14 lipca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 15 lipca br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 16 lipca br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

 

                                                                                                                 DZIEKAN

PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23 czerwca 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia prof. dr. hab. Wojciechowi Dudzikowi funkcji prodziekana ds. rozwoju kadry naukowej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie powierzenia dr hab. Katarzynie Dróżdż-Łuszczyk funkcji prodziekana ds. badań naukowych i współpracy z zagranicą na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie skierowania do JM Rektora UW kandydatury dr. Łukasza Książyka na prodziekana ds. dydaktycznych, studenckich i studiów doktoranckich, kierownika jednostki dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2020-2024.
  6. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie przeniesienia na stanowisko adiunkta dr hab. Ewy Wolańskiej do grupy pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu dr hab. Krzysztofa Kopczyńskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Mileny Hebal-Jezierskiej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas nieokreślony dr. hab. Włodzimierza Pessela  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Pauliny Kwiatkowskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Justyny Jaworskiej w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej  w Instytucie Kultury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Ady Arendt w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Radosława Rusnaka w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Weroniki Lipszyc w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. Roberta Birkholca w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie badawczo-dydaktycznej na czas nieokreślony dr Katarzyny Maciejak w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony mgr Alicji Karsznia-Sobczak w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 12 grudnia 2017 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 12.12.2017 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Marcie Zimniak-Hałajko
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Andrzeja Kijowskiego.

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Marcie-Cmiel-Bażant (+wyróżnienie)
    2. mgr Katarzynie Maciejak (+wyróżnienie)
    3. mgr Małgorzacie Popiało
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Valerya Butevycha
    2. mgr Urszuli Swobody-Rydz
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Anny Kurowickiej
    2. mgr Karoliny Pożogi
    3. mgr Rozalii Słodyczyk
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr. Daniela Ciesielskiego
    2. mgr Marty Gołdy
    3. mgr Doroty Samsonowicz-Kaczmarek
    4. mgr Pawła Stroińskiego

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14 listopada 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Konkursowej na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Korekta programu studiów na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie prowadzonych na Wydziale Polonistyki UW.
  5. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Dariuszowi Kuleszy, prof. UwB.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Beacie Spieralskiej-Kasprzyk.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                       a) dr Olgi Jauer-Niworowskiej

                       b) dr Leny Magnone

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Pawłowi Dobrosielskiemu (+ wyróżnienie)
    2. mgr Annie Szymańskiej-Budzińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Aleksnadry Geller.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr. Artura Hellicha

b) mgr Katarzyny Kułakowskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 grudnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Oceniającej Pozostałych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta mgr. Pawła Dobrosielskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy mgr Katarzyny Kołak-Danyi w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  9. Limity przyjęć na studia I i II stopnia na rok akademicki 2017/2018.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne dla doktorantów-cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 12 stycznia 2016 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr Magdaleny Trysińskiej.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Elizie Kąckiej (+wyróżnienie)
    2. mgr Małgorzacie Ślarzyńskiej (+wyróżnienie)
    3. mgr Justynie Żulewskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Jakuba Skrzeka
    2. mgr Magdaleny Stasieczek-Górnej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Natalii Shumlianskiej.
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr Katarzyny Kadzidło.
  5. Zamknięcie przewodu doktorskiego:
    1. mgr. Pawła Dudziaka
    2. mgr. Marcina Napiórkowskiego
    3. mgr Natalii Ogorodnikowej
    4. mgr Małgorzaty Walczak

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 08 grudnia 2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr. hab. Romana Taborskiego.
  3. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie zatrudnienia dr. hab. Jana Potkańskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej na stanowisku adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Agnieszki Stachowicz-Garstki na stanowisku wykładowcy w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego wykładowcy w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  8. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2015 roku.
  9. Wnioski o prowadzenie studiów I stopnia na kierunku logopedia ogólna i kliniczna.
  10. Wnioski o prowadzenie studiów I i II stopnia na kierunku kulturoznawstwo – wiedza o kulturze
  11. Uchwała rekrutacyjna na studia I i II stopnia w roku akademickim 2017-2018
  12. Zmiana w składzie Komitetu Redakcyjnego oraz Rady Redakcyjnej rocznika Studiów Pragmalingwistycznych.
  13. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  14. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 10 grudnia 2013 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 10.12.2013 r.

Część I godz 16.00

I. HABILITACJE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenia terminu kolokwium dr Doroty Wolskiej.

II. DOKTORATY

1.    Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

a)    mgr Marcie Chojnackiej-Kuraś (+wyróżnienie)
b)    mgr Ewelinie Drzewieckiej (+wyróżnienie)
c)    mgr Annie Rabczuk
d)    mgr. Piotrowi Rosołowi
e)    mgr Magdalenie Szczypiorskiej-Mutor (+wyróżnienie)

2.    Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

a)    mgr Marty Gaściewicz
b)    mgr Anny Mach
c)    mgr Natallii Yaumen

3.    Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a)    mgr Anety Cibik-Matujewicz
b)    mgr Ewy Kozioł-Chrzanowskiej
c)    mgr Marty Maśki
d)    mgr. Karola Samsela
e)    mgr Urszuli Zdunek

4.    Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:


a)    mgr Olgi Kaczmarek
b)    mgr Joanny Majewskiej
c)    mgr Marty Skury

5. Zmiana komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Elizy Kąckiej.

Część II godz 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 12.11.2013 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmian w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Jakuba Z. Lichańskiego na stanowisku profesora zwyczajnego w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Tomasza Wójcika, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Olafa Krysowskiego na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  8. Likwidacja studiów podyplomowych Podyplomowe Studium Wiedzy o Polszczyźnie „Język polski dla niepolonistów" w Instytucie Języka Polskiego UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Literatura – kultura – biznes w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie utworzenia studiów podyplomowych Szkoła mistrzów. Studium technik pisania i prezentacji tekstu literackiego w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.