RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 26 kwietnia 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 24.4.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 marca - 5 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2021 r.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-1/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego (WPl-1210-2/2022).
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Retoryki i Mediów (WPL-1210-14/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-15/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu (WPL-1210-16/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej  ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr hab. Ewy Hoffmann-Piotrowskiej w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Pawła Brudzyńskiego, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Bałtystyki, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr Anny Butkiewicz, zatrudnionej w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia mgr. Łukasza Krysy, zatrudnionego w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia o rok zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos, zatrudnionej na podstawie umowy międzynarodowej, w wymiarze pełnego etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Ewy Paczoskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Drugiej Połowy XIX Wieku.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Andrzeja Zieniewicza na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej Dla Cudzoziemców „Polonicum".
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Małgorzaty Talipskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Alicji Orłowskiej, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Renaty Świderskiej-Noworyty, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku lektora w grupie pracowników dydaktycznych w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Rady Uniwersyteckiego Ośrodka Transferu Technologii.
  20. Sprawy bieżące Wydziału.
  21. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 9 marca 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 9 marca 2021 r.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 2 marca br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 2.03.2021 r. do godz. 14.00

3. W dniu 2.03.2021, do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 2.03.2021 r., od  godz. 14.00 do 5.03.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 8 marca 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 9 marca br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 11 marca 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 12 marca 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                                                   DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 9.03.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 2 lutego 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Konkursowej na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Filipowicza w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Bogusławskiej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich , oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Izabeli Winiarskiej-Górskiej w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego , oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Iwony Burkackiej w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Sykurskiej-Derwojed w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Zawisławskiej w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych dr. Jana Zdunika w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki na stanowisku starszego asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki  w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Piotra Ślusarczyka na stanowisku starszego asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Pawła Jaskulskiego na stanowisku starszego asystenta na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Edukacji Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisku lektora na czas określony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  24. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr  Sylwii Łozińskiej na stanowisku starszego asystenta na czas nieokreślony w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  25. Opłaty za usługi edukacyjne dla doktorantów – cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności w roku akademickim 2021/2022.
  26. Sprawy bieżące Wydziału.
  27. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 14 listopada 2017 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 14.11.2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1.Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora   dr. hab. Romanowi Krzywemu, prof. UW.

II. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

      a) dr Lenie Magnone

      b) dr. Robertowi Kulmińskiemu

      c) dr. Krzysztofowi Rzepkowskiemu

      d) dr Marcie Wojtkowskiej-Maksymik

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Justyny Garczyńskiej

b) dr. Jacka Głażewskiego

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Ewie Krzakowskiej-Łazuce (+wyróżnienie)
    2. mgr Annie Laskowskiej
    3. mgr Natalii Mętrak-Rudy
    4. mgr Oldze Szadkowskiej-Mańkowskiej (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Marty Cmiel-Bażant
    2. mgr Katarzyny Maciejak
    3. mgr Małgorzaty Popiało
    4. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Ady Łobożewicz
    2. mgr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Dudzińskiej
    2. mgr. Marka Ostrowskiego
    3. mgr Margaryty Sorokun
    4. mgr Ewy Strebeyko
  5. Sprawa wszczęcia przewodu doktorskiego mgr Barbary Rode.

CZĘŚĆ II godz. 17.30

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 10 października 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni Rękopisów i Ineditów z lat 1700-1850 w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Sprawozdanie z rekrutacji na studia I, II i III stopnia na rok akademicki 2017/2018.
  5. Sprawozdanie Dziekana z realizacji efektów kształcenia w roku akademicki 2016/2017.
  6. Przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  7. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  8. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 13 stycznia 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 13.01.2015 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Radosławowi Pawelcowi, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. HABILITACJE

1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków Komisji Habilitacyjnej dr. Marcina Napiórkowskiego.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Małgorzacie Czajkowskiej-Kisil.
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony doktorskiej mgr Justyny Poznańskiej.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Michała Bandury
    2. mgr. Jakuba Filonka
    3. mgr Sylwii Łozińskiej
    4. mgr Joanny Majewskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Wręczenie dyplomów z wyróżnieniem.
  2. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 16.12.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Bibliotecznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Literatury Polskiej UW Zakładu Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW Pracowni Obserwatorium etyki słowa.
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów za osiągnięcia w 2014 roku.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich za osiągnięcia w 2014 roku.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014

« Back

Posiedzenie w dniu 18 lutego 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 18.02.2014 r.

Część I godz 16.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

I. TYTUŁY NAUKOWE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora:
    a)    dr. hab. Mirosławowi Bańce, prof. UW
    b)    dr. hab. Włodzimierzowi Olszańcowi, prof. UW

II. HABILITACJE

  1. Wniosek Zespołu Wydziałowego w sprawie dopuszczenia do kolokwium habilitacyjnego i wyznaczenia terminu kolokwium dr. Pawła Majewskiego.

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    a)    mgr Marcie Gaściewicz (+wyróżnienie)
    b)    mgr Annie Mach (+wyróżnienie)
    c)    mgr Zuzannie Ossowskiej
    d)    mgr Agnieszce Pai
    e)    mgr Natallii Yaumen
  2.  Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    a)    mgr Jeong In Choi
    b)    mgr. Tomasza Jędrzejewskiego
    c)    mgr Hanny Jurkowskiej
    d)    mgr Danuty Mikulskiej
    e)    mgr Justyny Walczak
    f)    mgr Marty Wierzbickiej
    g)    mgr. Wojciecha Zembatego
    h)    mgr Urszuli Zdunek
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    a)    mgr Agnieszki Grażul-Luft
    b)    mgr Olgi Kaczmarek
    c)    mgr Moniki Kąckiej-Rodak
    d)    mgr Agaty Sikory

Część II godz 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14.01.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej na Wydziale Polonistyki UW w kadencji 2012-2016.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Anny Domańskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze ½ etatu w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  7. Stypendia dla wybitnych młodych naukowców.
  8. Uchwała Rekrutacyjna na rok akademicki 2015/2016.
  9. Uchwała w sprawie wysokości płat za usługi edukacyjne na rok akademicki 2014/2015.
  10. Korekta programu studiów I i II stopnia na kierunku filologia polska .
  11. Korekta programu studiów I i II stopnia na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie.
  12. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  13. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.