RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 16.05.2023 r.

Część Pierwsza

  1. Spotkanie z Jego Magnificencją Rektorem UW prof. dr. hab. Alojzym Z. Nowakiem.

Część Druga

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 25 kwietnia 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Aliny Molisak na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" (WPL-1210-6/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Sprawy bieżące Wydziału.
  6. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


 

 

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 21 czerwca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 21.6.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 26 kwietnia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-3/2022).
  4. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-4/2022).
  5. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-5/2022).
  6. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego  w Instytucie Polonistyki Stosowanej (WPL-1210-6/2022).
  7. Wyniki konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego w Instytucie Filologii Klasycznej
    (WPL-1210-7/2022).
  8. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku  w Instytucie Literatury Polskiej  (WPL-1210-9/2022).
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej (WPL-1210-10/2022).
  10. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej (WPL-1210-11/2022).
  11. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022).
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego
    (WPL-1210-13/2022).
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Barbary Milewskiej-Waźbińskiej na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Marka Prejsa na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych wymiarze ½ etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego dr Jasminy Šuler-Galos na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia na czas nieokreślony zatrudnienia mgr Karoliny Wróbel-Bardzik, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu na stanowisku asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej.
  19. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  20. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliowania czasopisma „Poradnik Językowy" przy Wydziale Polonistyki.
  21. Sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 13 kwietnia 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 13 kwietnia 2021 r. o godz.  16.30  za pośrednictwem Google Meet.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 

PORZĄDEK POSIEDZENIA 13.04.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 9 marca 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w  2020 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydata do Komisji Nazw Miejscowości i Obiektów Fizjograficznych w Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji.
  5. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony  w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr hab. Magdaleny Trysińskiej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej, oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony prof. dr. hab. Andrzeja Fabianowskiego w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Marii Kuc w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w wymiarze połowy etatu dr Barbary Łukaszewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr. Marka Śmietany w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki oraz w sprawie powołania Komisji Kwalifikacyjnej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na dwa stanowiska lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Językoznawstwa Ogólnego i Migowego w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki, oraz  w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania pracowni „Laboratorium Efektywnej Komunikacji" w Instytucie Języka Polskiego.
  17. Opinia Rady Wydziału w kwestii  Zarządzenia Dziekana Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w sprawie: ustalenia wykazu uwzględnianych w pensum obciążeń dydaktycznych niebędących zajęciami regularnymi.
  18. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Zeszyty Łużyckie"
  19. Sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 16 maja 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE
  1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Romanowi Krzywemu, prof. UW.
  1. HABILITACJE
  1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Agnieszce Kruszyńskiej.
  2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

a) dr Marty Wojtkowskiej-Maksymik

b) dr. Jarosława Klejnockiego

c) dr. Krzysztofa Rzepkowskiego

d) dr Marty Zimniak-Hałajko

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Piotrowi Kubkowskiemu (+wyróżnienie)
    2. mgr Sylwii Stępień
    3. mgr Katarzynie Zegadło-Gałeckiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr. Artura Hellicha
    2. mgr Moniki Jabłońskiej
    3. mgr Anny Tatar
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Danuty Maciejewskiej-Bogusz
    2. mgr Alicji Urbanik-Kopeć
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Lucyny Bagińskiej
    2. mgr. Jana Borowicza
    3. mgr Katarzyny Wojtalik

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 11 kwietnia 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie członków Komisji Konkursowej oraz recenzentów w postępowaniu konkursowym na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Cypriana Mielczarskiego, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego UW na czas określony w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  4. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  6. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Wyniki dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  11. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  12. Wyniki konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr Agnieszki Piotrowskiej na stanowisku adiunkta na czas określony w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Małgorzaty Ślarzyńskiej na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Retoryki i Mediów w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony dr. Romana Chymkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Grębeckiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Justyny Jaworskiej na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum":
    1. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    2. mgr Małgorzaty Malinowskiej
    3. mgr Agnieszki Wronowskiej
    4. mgr Doroty Zackiewicz
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko lektora w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  20. Zniesienie jednolitych studiów magisterskich na Wydziale Polonistyki UW.
  21. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  22. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

 

Rok akademicki 2014/2015

« Back

Posiedzenie w dniu 18 listopada 2014 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 18.11.2014 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia doktora habilitowanego dr Marzenie Stępień.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Agnieszce Grażul-Luft
    2. mgr Monice Kąckiej-Rodak
    3. mgr Annie Witkowskiej
    4. mgr. Danielowi Zarewiczowi (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Małgorzaty Czajkowskiej-Kisil
    2. mgr Anny Małczuk-Wakulińskiej
    3. mgr Dąbrówki Mirońskiej
    4. mgr Anny Staszewskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Moniki Czekańskiej
    2. mgr Agaty Łukszy
    3. mgr. Xawerego Stańczyka
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego mgr. Piotra Sadzika.

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14.10.2014 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wszczęcie postępowania w sprawie odnowienia doktoratu prof. dr hab. Zuzanny Topolińskiej.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Marka Świdzińskiego na stanowisku profesora zwyczajnego w Zakładzie Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego UW.
  4. Powołanie Komisji Konkursowej na stanowisko profesora zwyczajnego w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres 5 lat dr hab. Wandy Decyk-Zięby w Zakładzie Historii Języka i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres 5 lat dr. hab. Grzegorza Bąbiaka w Zakładzie Edytorstwa             i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Katarzyny Pietruczuk na stanowisku asystenta w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Katarzyny Kołak-Danyi na stanowisku wykładowcy w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum" UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego na lat 5 w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  11. Akceptacja przez Radę Wydziału Polonistyki UW kandydatury dr hab. Zofii Zaron, prof. UW do grona ekspertów Rady Naukowej Instytutu Polonistyki Stosowanej UW w kadencji 2012/2016.
  12. Zmiana składu Komitetu Redakcyjnego rocznika „Prace Filologiczne. Literaturoznawstwo".
  13. Zmiana składu Rady Naukowej rocznika „Zeszyty Łużyckie".
  14. Sprawozdanie z realizacji efektów kształcenia w roku akademickim 2013/2014 na Wydziale Polonistyki UW.
  15. Sprawozdanie z rekrutacji na studia I, II, III stopnia rok akademicki 2014/2015
  16. Przyznanie dyplomów z wyróżnieniem na studiach I i II stopnia.
  17. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  18. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2013/2014