RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 22 marca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.3.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 18 stycznia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w 2021 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej (WPL-1210-3/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-4/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-11/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki (WPL-1210-5/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego (WPL-1210-6/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych (WPL-1210-8/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-9/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-10/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego (WPL-1210-7/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12a. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12b. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Historii Języka Polskiego (WPL-1210-13/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Studiów nad Renesansem, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Hanny Gosk wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia mgr Doroty Kruk, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki Instytutu Polonistyki Stosowanej, ze stanowiska asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Dzieciństwo. Literatura i Kultura".
  18. Sprawy bieżące Wydziału.
  19. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

« Back

Posiedzenie w dniu 11 maja 2021 r.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego w dniu 11 maja 2021 r. o godz.  16.30 

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 4 maja 2021 r.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Ze względów organizacyjnych materiały do poszczególnych punktów programu zostaną udostępniane stopniowo w dniach od 4 maja 2021 r. do 7 maja 2021 r., do godz. 21.00.

3. W dniu 4.05.2021 r. do godziny 20.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim").

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej w dniach od 4.05.2021 r., od  godz. 14.00, do 7.05.2021 r. włącznie.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Dnia 10 maja 2021 r., do godziny 20.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 11 maja 2021 r. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 13 maja 2021 r. włącznie. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 14 maja 2021 r.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

                                                                                      DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

PORZĄDEK POSIEDZENIA 11.05.2021

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 kwietnia 2021 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Cypriana Mielczarskiego na stanowisku profesora na czas określony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Marcina Będkowskiego na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w Zakładzie  Językoznawstwa Komputerowego w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Danieli Pelčakovej na stanowisku lektora na czas nieokreślony w grupie pracowników dydaktycznych w Zakładzie Języków  i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  6. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  7. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Wyniki konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas  nieokreślony w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Wyniki konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas określony w Zakładzie Literatur i Języków Klasycznych w Instytucie Filologii Klasycznej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej , oraz w sprawie powołania Komisji Konkursowej.
  11. Sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2019/2020

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 20 marca 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 20.3.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1.Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w postępowaniu:

  1. dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW
  2. dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW

II. HABILITACJE

  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:
    1. dr Justynie Garczyńskiej
    2. dr. Jackowi Głażewskiemu

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Danucie Maciejewskiej-Bogusz (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Anny Krasuskiej
    2. mgr Karoliny Pożogi
  3. Warunkowe przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Rozalii Słodczyk.
  4. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr. Roberta Birkholca
    2. mgr Agnieszki Borowiec
    3. mgr Katarzyny Lesicz-Stanisławskiej
    4. mgr Joanny Prędoty
    5. mgr Marty Skury
    6. mgr Joanny Zawadki
  5. Powołanie promotora pomocniczego w przewodzie doktorskim mgr Emilii Danowskiej-Florczyk.

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za wybitne osiągnięcia.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 lutego 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki za rok 2017.
  3. Komisje konkursowe i kwalifikacyjne na stanowiska nieprofesorskie nauczycieli akademickich w kadencji 2016-2020
    1. powołanie składów komisji
    2. powołanie przewodniczącego komisji
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Elżbiety Sękowskiej na stanowisku profesora zwyczajnego w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Edytorstwa i Stylistyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Przemysława Pietrzaka na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. Karola Samsela na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Pawła Majewskiego w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  9. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Seweryna Kuśmierczyka w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  10. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr. hab. Marcina Napiórkowskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  11. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Marty Rakoczy w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  12. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta dr. Igora Piotrowskiego na czas nieokreślony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  13. Powołanie eksperta w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta na czas nieokreślony dr Barbary Pędzich w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie komisji i recenzentów.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie dwóch konkursów na stanowiska adiunktów w Zakładzie Historii Języka Polskiego i Dialektologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie ekspertów.
  17. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego UW, powołanie eksperta.
  18. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  19. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW, powołanie eksperta.
  20. Powołanie Komisji ds. nostryfikacji dyplomu ukończenia studiów II stopnia Pani Tijany Vuković.
  21. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania Pracowni Fonetyki Stosowanej im. Marii Przybysz-Piwko w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  22. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do Nagrody im. Pierwszego Rektora Uniwersytetu Łódzkiego Profesora Tadeusza Kotarbińskiego.
  23. Opinia Rady Wydziału w sprawie zmiany zasad rozliczania pensum dydaktycznego nauczycieli akademickich na Wydziale Polonistyki.
  24. Korekta Systemu zapewniania i doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale Polonistyki.
  25. Korekta programu studiów  I i II stopnia na kierunku slawistyka prowadzonym na Wydziale Polonistyki.
  26. Uchwała rekrutacyjna na studia doktoranckie w roku akademickim 2018/2019.
  27. Korekta programu studiów podyplomowych Filologia polska w praktyce w obrębie ścieżek programowych Specjalizacja nauczycielska oraz Polonistyka dla nauczycieli w Instytucie Polonistyki Stosowanej.
  28. Stanowisko Rady Wydziału Polonistyki w sprawie wniosku Wydziału Dziennikarstwa i Informacji i Bibliologii o utworzenie studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I stopnia na kierunku publikowanie współczesne.
  29. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  30. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 11 kwietnia 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu profesora dr. hab. Romanowi Krzywemu, prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Dorocie Sajewskiej.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej dr. Przemysława Pietrzaka.

III. DOKTORATY

1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:

  1. mgr Dorocie Dobrzyńskiej
  2. mgr. Maciejowi Jaworskiemu (+wyróżnienie)
  3. mgr Oldze Masiuk (+wyróżnienie)

2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:

  1. mgr. Piotra Kubkowskiego
  2. mgr Sylwii Stępień
  3. mgr Katarzyny Zegadło-Gałeckiej

3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

  1. mgr Marty Cmiel-Bażant
  2. mgr Anny Krasuskiej

4. Zmiana promotora w przewodzie doktorskim mgr Beaty Ciecierskiej-Zajdel

5. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy oraz powołanie  komisji egzaminacyjnej w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:

  1. mgr Magdy Ciereszko
  2. mgr Hanny Margolis
  3. mgr Ewy Walewskiej
  4. mgr Anny Wotlińskiej
  5. mgr Agaty Zborowskiej

6. Zamknięcie przewodu doktorskiego:

  1. mgr Jolanty Ambroziak
  2. mgr Doroty Demidziuk
  3. mgr Zofii Dimitrijević
  4. mgr Anny Jakubowskiej
  5. mgr Doroty Kopczyńskiej
  6. mgr Joanny Liczner
  7. mgr. Michała Malinowskiego
  8. mgr Anny Melon-Regulskiej
  9. mgr Anny Szwed
  10. mgr Katarzyny Wąsali

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 14 marca 2017 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wyniki ocen okresowych na Wydziale Polonistyki UW w roku akademickim 2016/2017.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr. hab. Mieczysława Dąbrowskiego na stanowisku profesora zwyczajnego na czas określony w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Pawła Majewskiego na stanowisku adiunkta w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Historii Kultury w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr hab. Zofii Rejman-Pietrzykowskiej na stanowisku adiunkta w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Olgi Kaczmarskiej na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Jacka Głażewskiego na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Marty Wojtkowskiej-Maksymik na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Przemysława Pietrzaka na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aliny Molisak na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Literatury XX i XXI wieku w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Doroty Kruk na stanowisku wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas określony w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia mgr Pauliny Potasińskiej na stanowisku wykładowcy w wymiarze połowy etatu na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatury do nagrody im. Tadeusza Kotarbińskiego.
  16. Minima programowe dla studentów MISH.
  17. Korekta specjalizacji nauczycielskiej i glottodydaktycznej na kierunku studiów filologia polska.
  18. Likwidacja specjalności literatura i kultura renesansu na studiach II stopnia na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie.
  19. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  20. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 10 listopada 2015 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wszczęcia postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Józefowi Porayskiemu-Pomście, em. prof. UW oraz powołanie Zespołu Rady Wydziału w tymże postępowaniu.

  1. DOKTORATY
  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych mgr Ewie Rodek (+wyróżnienie)
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Elizy Kąckiej
    2. mgr Moniki Nicińskiej
    3. mgr Małgorzaty Ślarzyńskiej
    4. mgr. Łukasza Zaremby
    5. mgr Justyny Żulewskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim mgr Anny Lewenstam.
  4. Zamkniecie przewodu doktorskiego mgr Magdaleny Tymickiej.

 

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 6 października.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Uzupełnienie składu Komisji Dydaktycznej Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2012/2016.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Józefa Porayskiego-Pomsty, prof. UW na stanowisko profesora nadzwyczajnego w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Filmu i Kultury Wizualnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  5. Wygaśnięcie kierunku studiów kulturoznawstwo na Wydziale Polonistyki UW.
  6. Sprawozdanie z realizacji efektów kształcenia w roku akademickim 2014/2015.
  7. Sprawozdanie z rekrutacji na studia I, II, III stopnia na rok akademicki 2015/2016.
  8. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  9. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  10. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014