RADA WYDZIAŁU

Rok akademicki 2023/2024

« Back

Posiedzenie w dniu 24 października 2023 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 24.10.2023 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 24 października 2023 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. hab. Patrycjusza Pająka na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr hab. Iliany Genew-Puhalewej na stanowisku profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Magdaleny Stasieczek-Górnej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Aleksandry Święckiej na stanowisku adiunkta w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „POLONICUM".
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Agaty Chałupnik na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Zuzanny Grębeckiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Piotra Morawskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Jana Potkańskiego na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku w Instytucie Literatury Polskiej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr. hab. Karola Samsela na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego dr hab. Inesy Szulskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Migowego i Bałtystyki.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr Anny Dżabaginy na czas określony w ramach umowy nielimitowanej na ½ etatu na stanowisku adiunkta w grupie pracowników badawczych w Zakład Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-7/2023) oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie wyboru członków Wydziałowej Komisji Wyborczej.
  16. Sprawy bieżące Wydziału.
  17. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.


Posiedzenia Rady Wydziału odbywają się co najmniej raz na dwa miesiące; w lipcu i sierpniu posiedzenia się nie odbywają (§ 25 ust. 2 Regulaminu Wydziału Polonistyki).

W razie potrzeby Dziekan Wydziału Polonistyki może zwołać posiedzenie Rady Wydziału w dodatkowym terminie w również w pozostałych miesiącach (tj. we wrześniu, listopadzie, styczniu, marcu, maju).

Rok akademicki 2022/2023

 

Rok akademicki 2021/2022

« Back

Posiedzenie w dniu 22 marca 2022 r.

PORZĄDEK POSIEDZENIA 22.3.2022 r.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z 18 stycznia 2022 r.
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Sprawozdanie Dziekana Wydziału Polonistyki z działalności w 2021 r.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko adiunkta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury Popularnej, Dziecięcej i Młodzieżowej (WPL-1210-3/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Literatur i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-4/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich (WPL-1210-11/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki (WPL-1210-5/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Polonistyki Stosowanej w Zakładzie Edukacji Polonistycznej i Kształcenia Ustawicznego (WPL-1210-6/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas nieokreślony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych (WPL-1210-8/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-9/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku (WPL-1210-10/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze pełnego etatu na czas określony w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Dydaktyki i Metodyki Języka Łacińskiego (WPL-1210-7/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12a. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Gramatyki, Semantyki i Pragmatyki Współczesnego Języka Polskiego (WPL-1210-12/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.

    12b. Opinia Rady Wydziału w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w wymiarze połowy etatu na czas określony w Instytucie Języka Polskiego w Zakładzie Historii Języka Polskiego (WPL-1210-13/2022), oraz w sprawie powołania komisji konkursowej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej ds. awansu wewnętrznego na stanowisko profesora uczelni dr. hab. Marty Wojtkowskiej-Maksymik w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Opinia Rady Wydziału w sprawie awansu wewnętrznego mgr Doroty Sutkowskiej na stanowisko starszego asystenta w grupie pracowników dydaktycznych w Instytucie Filologii Klasycznej w Zakładzie Studiów nad Renesansem, oraz w sprawie powołania komisji kwalifikacyjnej.
  15. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia prof. dr hab. Hanny Gosk wymiarze ½ etatu na czas określony w Instytucie Literatury Polskiej w Zakładzie Literatury XX i XXI Wieku.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie przeniesienia mgr Doroty Kruk, zatrudnionej w wymiarze ½ etatu w Zakładzie Komunikacji Językowej i Glottodydaktyki Instytutu Polonistyki Stosowanej, ze stanowiska asystenta w grupie pracowników dydaktycznych na stanowisko asystenta w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych.
  17. Zmiany w składzie redakcji czasopisma „Dzieciństwo. Literatura i Kultura".
  18. Sprawy bieżące Wydziału.
  19. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2020/2021

 

Rok akademicki 2019/2020

« Back

Posiedzenie w dniu 19 maja 2020 r.

ZDALNE POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 19.05.2020 R.

Uprzejmie proszę o udział w zdalnym posiedzeniu Rady Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Przebieg posiedzenia:

1. Wysłanie zawiadomienia o posiedzeniu dnia 12 maja br.

W załączniku każdy członek Rady Wydziału otrzyma listę głosowań, osobno jawnych i osobno tajnych, oraz instrukcję do głosowania w systemie Ankieter.

2. Wysłanie materiałów do poszczególnych punktów programu w dniu 12.05.2020.

3. W dniu 13.05.2020, do godziny 12.00 można zgłaszać propozycje zmian i uwagi mailowe do porządku posiedzenia (w trybie „Odpowiedz wszystkim"). Ewentualne propozycje zmian w porządku obrad zostaną przegłosowane w systemie Ankieter tego samego dnia, od godziny 14.00 do 18.00

4. Dyskusja za pośrednictwem poczty elektronicznej, w dniach od 14.05.2020 do 16.05.2020.

W tym czasie każdy członek Rady Wydziału może przesłać na wspólną listę mailową (w trybie: „Odpowiedz wszystkim") uwagi do poszczególnych punktów programu.

Do dnia 17. maja br., do godziny 12.00, przewodniczący Rady, dziekan przesyła wszystkim członkom Rady Wydziału podsumowanie dyskusji.

5. Głosowanie rozpocznie się w dniu 19 maja br. o godz. 9.00 i trwać będzie do godziny 23.00 dnia 22 maja br. Wyniki głosowania zostaną podane do wiadomości członków Rady Wydziału 24 maja br.

Uwaga: Wszystkie maile w trakcie posiedzenia, wynikające z procedury, winne być wysyłane z żądaniem potwierdzenia przeczytania.

DZIEKAN

Prof. dr hab. Zbigniew Greń

 PORZĄDEK POSIEDZENIA

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 21 kwietnia 2020 r.;
  2. Informacje Dziekana Wydziału Polonistyki UW.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie powołania promotora i recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu doktora honoris causa Panu Józefowi Henowi.
  4. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej w sprawie awansu dr hab. Katarzyny Kłosińskiej na stanowisko profesora uczelni w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony w Zakładzie Kultury Języka, Stylistyki Teoretycznej i Leksykologii w Instytucie Języka Polskiego.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku adiunkta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych na czas nieokreślony dr Justyny Prusinowskiej w Zakładzie Bałtystyki w Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku starszego asystenta w wymiarze 1/3  etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas określony dr Sandry Užule-Fons Kruk w Zakładzie Bałtystyki W Katedrze Językoznawstwa Ogólnego, Wschodnioazjatyckiego Porównawczego i Bałtystyki.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Katarzyny Jasińskiej-Zdun w Zakładzie Studiów nad Renesansem w Instytucie Filologii Klasycznej.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Jastrzębskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Małgorzaty Malinowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Agnieszki Wronowskiej w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników dydaktycznych na czas nieokreślony mgr Doroty Zackiewicz w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony dr Anny Dżabaginy w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta w wymiarze połowy etatu w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych  na czas określony mgr. Łukasza Żurka w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej.
  14. Sprawy bieżące Wydziału.
  15. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

Posiedzenie w dniu 17 marca 2020 r.  jest ODWOŁANE!

Rok akademicki 2018/2019

« Back

Posiedzenie w dniu 30 kwietnia 2019 r. (termin dodatkowy)

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 30.04.2019 R. (TERMIN DODATKOWY)

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. HABILITACJE

  1. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:
  1. dr Justyny Kowalskiej-Leder
  2. dr. Włodzimierza Pessela

II. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr Annie Dąbkowskiej
    2. mgr Katarzynie Małgowskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Emilii Danowskiej-Florczyk
    2. mgr Mai Dobiasz-Krysiak
    3. mgr Beaty Górskiej-Szkop
    4. mgr. Pawła Jaskulskiego
    5. mgr Agnieszki Ochenkowskiej
    6. mgr Marty Rogowskiej
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Magdy Ciereszko
    2. mgr Barbary Klimek
    3. mgr Anny Perzyńskiej
  4. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka:
    1. mgr. Kacpra Andrychowskiego
    2. mgr Maryii Anufryjevy
    3. mgr Ewy Balickiej-Szcześniak
    4. mgr Katarzyny Borkowskiej
    5. mgr Adriany Brendy-Mańkowskiej
    6. mgr Natalii Breyvo
    7. mgr. Pawła Brudzyńskiego
    8. mgr Marii Ciostek
    9. mgr Pauliny Faliszewskiej
    10. mgr Małgorzaty Glinickiej
    11. mgr Agnieszki Jastrzębskiej
    12. mgr Pauli Kiczek
    13. mgr Kai Kiełpińskiej
    14. mgr. Aleksandra Kmaka
    15. mgr Dominiki Kosteckiej
    16. mgr Sary Manasterskiej
    17. mgr. Kenjiego Miury
    18. mgr Marty Niewieczerzał
    19. mgr. Huberta Olborskiego
    20. mgr Katarzyny Osior-Szot
    21. mgr Magdaleny Pliszki
    22. mgr. Andreia Rasinskiego
    23. mgr Urszuli Sieczkowskiej
    24. mgr. Tomasza Sobańskiego
    25. mgr Yelizavety Startsavy
    26. mgr Kamili Sujkowskiej
    27. mgr Magdaleny Supeł
    28. mgr. Janusza Szablewskiego
    29. mgr. Olgierda Uziembły
    30. mgr. Grzegorza Waśniewskiego
    31. mgr. Bogusława Zagórskiego
    32. mgr Marii Żaboklickiej

III. Sprawy bieżące Wydziału.

Rok akademicki 2017/2018

« Back

Posiedzenie w dniu 17 kwietnia 2018 r.

POSIEDZENIE RADY WYDZIAŁU 17.4.2018 R.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1.Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Grzegorzowi Iglińskiemu, prof. UWM

  1. HABILITACJE
  1.  Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego:

                 a) dr Ewie Rudnickiej

                 b) dr Zuzannie Grębeckiej

  1. DOKTORATY
  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Ady Łobożewicz
    2. mgr Mileny Wojtyńskiej-Nowotki
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Marzeny Szugiero
    2. mgr Katarzyny Westermark
  3. Wszczęcie przewodu doktorskiego, zatwierdzenie tematu rozprawy i promotora pracy  oraz powołanie komisji egzaminacyjnej: w zakresie dyscypliny dodatkowej i obcego języka nowożytnego:
    1. mgr Katarzyny Dźwigały
    2. mgr Eweliny Rąbkowskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 20 marca 2018 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Zmiany w składzie Komisji Dydaktycznej Wydziału Polonistyki w kadencji 2016-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr hab. Witolda Sadowskiego w Zakładzie Poetyki, Teorii Literatury i Metodologii Badań Literackich w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr hab. Ewy Szczęsnej, prof. UW, w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Romana Krzywego, prof. UW, w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  6. Powołanie Komisji Kwalifikacyjnej oraz recenzentów w sprawie przedłużenia zatrudnienia na stanowisku profesora nadzwyczajnego na czas nieokreślony dr. hab. Grzegorza Godlewskiego, prof. UW, w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  7. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia dr. Ignacego Dolińskiego na stanowisku starszego wykładowcy w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia mgr Magdy Schromovej na stanowisku lektora w wymiarze połowy etatu w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej i Południowej UW.
  9. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Literatury i Kultury Epok Dawnych w Instytucie Literatury Polskiej, powołanie eksperta.
  10. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Teatru i Widowisk w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie eksperta.
  11. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta na czas nieokreślony w Zakładzie Antropologii Słowa w Instytucie Kultury Polskiej, powołanie eksperta.
  12. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko asystenta w Zakładzie Języków i Kultur Słowiańskich w Instytucie Slawistyki Zachodniej, powołanie eksperta.
  13. Opinia Rady Wydziału w sprawie nostryfikacji dyplomu magisterskiego Pani Tijany Vuković.
  14. Korekta programu studiów II stopnia na kierunku slawistyka.
  15. Zmiana jednostki organizacyjnej prowadzącej studia podyplomowe „Polski Język Migowy" i korekta programu studiów.
  16. Opinia Rady Wydziału w sprawie afiliacji czasopisma Dzieciństwo. Literatura i Kultura.
  17. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  18. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2016/2017

« Back

Posiedzenie w dniu 17 stycznia 2017 r.

CZĘŚĆ I godz. 16.00

I. TYTUŁY NAUKOWE

1. Sprawa wyznaczenia kandydatów na recenzentów w postępowaniu o nadanie tytułu profesora dr. hab. Dariuszowi Kuleszy, prof. UwB.

II. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Beacie Spieralskiej-Kasprzyk.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                       a) dr Olgi Jauer-Niworowskiej

                       b) dr Leny Magnone

III. DOKTORATY

  1. Nadanie stopnia doktora nauk humanistycznych:
    1. mgr. Pawłowi Dobrosielskiemu (+ wyróżnienie)
    2. mgr Annie Szymańskiej-Budzińskiej
  2. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej mgr Aleksnadry Geller.
  3. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:

a) mgr. Artura Hellicha

b) mgr Katarzyny Kułakowskiej

CZĘŚĆ II godz. 17.00

Wręczenie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 13 grudnia 2016 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Powołanie Komisji Oceniającej Samodzielnych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  3. Powołanie Komisji Oceniającej Pozostałych Nauczycieli Akademickich Rady Wydziału Polonistyki UW w kadencji 2016-2020.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Logopedii i Emisji Głosu w Instytucie Polonistyki Stosowanej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku asystenta mgr. Pawła Dobrosielskiego w Zakładzie Kultury Współczesnej w Instytucie Kultury Polskiej UW.
  6. Opinia Rady Wydziału w sprawie zatrudnienia na stanowisku wykładowcy mgr Katarzyny Kołak-Danyi w Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców „Polonicum".
  7. Nagrody Prezesa Rady Ministrów.
  8. Nagrody Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla nauczycieli akademickich.
  9. Limity przyjęć na studia I i II stopnia na rok akademicki 2017/2018.
  10. Opłaty za usługi edukacyjne dla doktorantów-cudzoziemców studiujących na zasadach odpłatności.
  11. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  12. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

Rok akademicki 2015/2016

« Back

Posiedzenie w dniu 6 października 2015 r.

Posiedzenie Rady Wydziału 6.10.2015 r.

Część I godz 16.00

  1. TYTUŁY NAUKOWE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie poparcia wniosku o nadanie tytułu naukowego profesora dr. hab. Tomaszowi Wójcikowi, prof. UW

  1. HABILITACJE

1. Uchwała Rady Wydziału w sprawie nadania lub odmowy nadania stopnia naukowego doktora habilitowanego dr Iwonie Kurz.

2. Sprawa przeprowadzenia postępowania habilitacyjnego i wyznaczenia członków komisji habilitacyjnej:

                        a) dr. Tomasza Derlatki

                        b) dr Żanety Nalewajk-Tureckiej

  1. DOKTORATY
  1. Przyjęcie i dopuszczenie do publicznej obrony rozprawy doktorskiej:
    1. mgr Marii Jakubowskiej
    2. mgr Ewy Rodek
  2. Wyznaczenie recenzentów i ustalenie zakresu egzaminu kierunkowego oraz powołanie komisji egzaminacyjnej w przewodzie doktorskim:
    1. mgr Ewy Wróblewskiej-Trochimiuk
    2. mgr KatarzynyWojewódzkiej
  3. Zmiana recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Katarzyny Wakuły.
  4. Powołanie dodatkowego recenzenta w przewodzie doktorskim mgr. Jakuba Skrzeka.
  5. Sprawa recenzenta w przewodzie doktorskim mgr Małgorzaty Ślarzyńskiej.
  6. Zamkniecie przewodu doktorskiego:
    1. mgr Elżbiety Radkowskiej
    2. mgr Marty Sierockiej-Rogali
    3. mgr Joanna Szwechłowicz

CZĘŚĆ II godz. 17.00

  1. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu posiedzenia Rady Wydziału Polonistyki z dnia 23.06.2015 r.; przekazanie materiałów obiegiem.
  2. Wybór kandydata na członka Uczelnianej Komisji Wyborczej na kadencję 2016-2020.
  3. Opinia Rady Wydziału w sprawie przedłużenia zatrudnienia dr. hab. Michała Kuziaka, prof. UW na stanowisku profesora nadzwyczajnego na okres pięciu lat w Zakładzie Komparatystyki w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  4. Opinia Rady Wydziału w sprawie konkursu na stanowisko adiunkta w Zakładzie Romantyzmu w Instytucie Literatury Polskiej UW.
  5. Opinia Rady Wydziału w sprawie kandydatur do Nagród Rektora Uniwersytetu Warszawskiego.
  6. Akceptacja listy studentów na studiach I i II stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2015/2016.
  7. Akceptacja listy studentów na studiach III stopnia ubiegających się o stypendium MNiSW na rok akademicki 2015/2016.
  8. Opinia Rady Wydziału w sprawie wniosków do Konkursu Funduszu Innowacji Dydaktycznych.
  9. Wnioski o przyznanie dyplomów ukończenia studiów z wyróżnieniem.
  10. Sprawozdanie z obrad Senatu UW i sprawy bieżące Wydziału.
  11. Interpelacje, pytania i wolne wnioski.

 

 

Rok akademicki 2014/2015

 

Rok akademicki 2013/2014