Specjalizacja „Prosty język i przyjazna komunikacja”
Jeśli wybierzesz specjalizację prosty język i przyjazna komunikacja, będziesz:
- uczyć się upraszczać teksty o różnej tematyce (np. bankowe, prawne, ubezpieczeniowe),
- uczyć się pisać teksty zrozumiałe dla osób z niepełnosprawnościami komunikacyjnymi,
- współpracować z praktykami,
- uczyć się planować i prowadzić szkolenia z prostego języka,
- odbywać praktyki zawodowe pod okiem specjalistów.
Wiedza i umiejętności, które zdobędziesz, pozwolą Ci upraszczać komunikację między innymi w:
- ministerstwach,
- urzędach,
- bankach,
- firmach ubezpieczeniowych,
- instytucjach kultury.
Hasło „prosty język” coraz częściej pojawia się w ogłoszeniach o pracę. Dla firm i instytucji publicznych plain language to już nie tylko przewaga konkurencyjna, to po prostu standard.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o specjalizacji, kliknij tu.
Opiekun specjalizacji
dr hab. Monika Kresa, prof. ucz.
e-mail: monika.kresa@uw.edu.pl