Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Specjalizacja „Prosty język i przyjazna komunikacja”

Jeśli wybierzesz specjalizację prosty język i przyjazna komunikacja, będziesz:

  • uczyć się upraszczać teksty o różnej tematyce (np. bankowe, prawne, ubezpieczeniowe),
  • uczyć się pisać teksty zrozumiałe dla osób z niepełnosprawnościami komunikacyjnymi,
  • współpracować z praktykami,
  • uczyć się planować i prowadzić szkolenia z prostego języka,
  • odbywać praktyki zawodowe pod okiem specjalistów.

Wiedza i umiejętności, które zdobędziesz, pozwolą Ci upraszczać komunikację między innymi w:

  • ministerstwach,
  • urzędach,
  • bankach,
  • firmach ubezpieczeniowych,
  • instytucjach kultury.

Hasło „prosty język” coraz częściej pojawia się w ogłoszeniach o pracę. Dla firm i instytucji publicznych plain language to już nie tylko przewaga konkurencyjna, to po prostu standard.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o specjalizacji, kliknij tu.

Opiekun specjalizacji

dr hab. Monika Kresa, prof. ucz.
e-mail: monika.kresa@uw.edu.pl